کتابخانه تخصصی زن و خانواده افتتاح شد 
کتابخانه تخصصی زن و خانواده افتتاح شد 

کتابخانه تخصصی زن و خانواده افتتاح شد 

عصر امروز ۱۸ اسفند ماه طی مراسمی با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان کتابخانه تخصصی زن و خانواده در کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا جیرفت افتتاح شد.
شناسه خبر : 1156060 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عصر امروز ۱۸ اسفند ماه طی مراسمی با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان کتابخانه تخصصی زن و خانواده در کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا جیرفت افتتاح شد.

 

«مجید خوبی زاده» در این مراسم، ضمن گرامیداشت ۱۸ اسفند ماه، گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مطالعه، یکی از رویکرد های ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در سطح جنوب کرمان تا به امروز ۲۵۹ کتابخانه در مساجد راه اندازی شده است که از این تعداد ۲۲۳ کتابخانه به صورت باز و ۲۶ کتابخانه نیز به صورت مخزن دار در حال خدمت رسانی به دوستداران کتاب هستند.

وی ابراز کرد: امروز نیز به لطف خداوند توفیقی حاصل شد تا دویست و شصتمین کتابخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد را در مسجد سیدالشهدا شهر جیرفت راه اندازی کنیم.

خوبی زاده اظهار کرد: این کتابخانه از جمله کتابخانه های مخزن دار است که فعالیت خود را با ۳۵۰ جلد کتاب تخصصی در حوزه زن و خانواده آغاز کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: یکی از فعالیت های کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد علاوه بر امانت دهی کتاب، برگزاری مسابقات متنوع کتاب خوانی است که این مهم زمینه تشویق و ترغیب مردم به مطالعه را فراهم می کند.

وی یادآور شد: امسال در اختتامیه جشنواره کتاب کانون های فرهنگی هنری مساجد، کتابدار کانون فرهنگی هنری جامع جیرفت و همچنین کتابخانه کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان موفق به کسب رتبه سوم کشوری شدند.

خوبی زاده در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با افتتاح این کتابخانه تخصصی زن و خانواده بتوانیم موثر در عرصه آگاه سازی مسائل مربوط به خانواده برداریم.

پایان پیام/ 586